Tietosuojaseloste

Tämä on Herkkutuku henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 7.5.2020  Viimeisin muutos 7.5.2020

1. Rekisterinpitäjä

J Rauma Oy

Liuskekuja 3 LT 4

90620 Oulu

2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö

Sari Hemmilä, sari@herkkutukku.fi ,045-2030360

3. Rekisterin nimi

Herkkutukun verkkokaupan asiakasrekisteri 

4. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on
- henkilön suostumus (dokumentoitu, vapaaehtoinen, yksilöity, tietoinen ja yksiselitteinen)
- rekisterinpitäjän oikeutettu etu (esim. asiakassuhde, työsuhde, jäsenyys).

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on yhteydenpito asiakkaisiin, asiakassuhteen ylläpito ja markkinointi 

Tietoja ei käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat: henkilön nimi, yritys/organisaatio, yhteystiedot (puhelinnumero, sähköpostiosoite, osoite), laskutustiedot, muut asiakassuhteeseen ja tilattuihin palveluihin liittyvät tiedot.

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta mm. www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksista, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.

7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti muille tahoille. Tietoja voidaan julkaista siltä osin kuin niin on sovittu asiakkaan kanssa.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu.

9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista

Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

10. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet

Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä ("oikeus tulla unohdetuksi"). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 12.5.2020 alkaen.

Herkkutukun verkkokauppa

Herkkutukku
Liuskekuja 3 lt. 4
90620 OULU

010-387 4870
info@herkkutukku.fi
www.herkkutukku.fi
2945663-4

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oyj:n (Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt herkkutukkushop yleiset ehdot. Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun Asiakas on lähettänyt tilauksensa.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen, josta näkyvät tilaustietosi. Mikäli olet rekisteröitynyt Verkkokaupan asiakkaaksi, voit tarkistaa tilauksen sisällön sekä tilaushistorian myös kirjautumalla asiakastilille.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Herkkutukku
Liuskekuja 3 lt. 4
90620 OULU

010-387 4870
info@herkkutukku.fi
www.herkkutukku.fi
2945663-4

Toimitusaika

Toimitusaika on noin 1-5 arkipäivää. Joskus tilausten käsittely saattaa kuitenkin ruuhkautua ja toimitusajat voivat hiukan venyä. Joissakin tapauksissa tilattu tuote voi olla loppunut varastostamme. Tuotteen ollessa loppu tai toimitus on viivästynyt, ilmoitamme siitä sähköpostitse tai soittamalla. Puuttuva tuote hyvitetään tai toimitetaan myöhemmin. Herkkutukku ei vastaa verkkokaupasta riippumattomista viivästyksistä toimituksissa.

Toimitustavat ja -kulut


Ilmainen toimitus yli 50 € tilauksiin
Nouto Postin automaatista tai nouto Postista 5,90 € (alle 35 kg)


Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 50 €:n tilauksiin. Alle 50 €:n tilauksiin lisätään toimituskulu 5,90 €. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset Postin noutopisteeseen jota voit seurata lähetystunnuksella, jonka saat tilausvahvistuksen mukana. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Postilta ilmoituksen. Huomaathan, että Posti ilmoittaa pakettien saapumisista ensisijaisesti vain tekstiviestillä tai sähköpostilla, joten tarkista että antamasi tiedot ovat oikein.

Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin. Jos tilauksen koko vaatii pakkaamista useampaan pakettiin, pidätämme oikeuden lähettää tilauksen esim. kotiinkuljetuksena tai käyttäen muuta toimitustapaa.

Palautusehdot

Palautusoikeus

Yksityisasiakkaana sinulla on 14 vuorokauden palautusoikeus siitä päivästä lähtien, jona olet vastaanottanut tuotteen. Kuluttajansuojalain mukaan palautusoikeus koskee myyntikelpoisia ja käyttämättömiä tuotteita. Huom! Kuluttajansuojalain luvun 6 mukaan palautusoikeus ei koske elintarvikkeita, mikäli niiden toimituspakkaus on avattu. Tuotteita ei voi palauttaa terveydellisistä tai hygienia syistä johtuen.

Teemme aina kaikkemme, että löydämme yhdessä sinua tyydyttävän ratkaisun. Ole siis mielellään meihin yhteydessä sähköpostitse info@herkkutukku.fi.

Asiakkaana sinä vastaat palautuksen toimituskustannuksista sekä siitä, että tuote saapuu Herkkutukulle vahingoittumattomana. Sinun tulee siksi paketoida tuote tavalla, joka varmistaa, ettei tuote vahingoitu kuljetuksen aikana.

Jos haluat palauttaa tuotteen, ilmoita siitä meille mielellään etukäteen sähköpostitse info@herkkutukku.fi 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Muista ilmoittaa yhteystietosi ja tilausnumerosi palautusilmoitusta tehdessäsi.

Tuote on lähetettävä herkkutukulle 14 vuorokauden kuluessa peruutusilmoituksen tekemisestä.

Tuotteet on palautettava seuraavaan osoitteeseen:

J Rauma Oy
Liuskekuja 3 LT 4
90620 Oulu
010-387 4870

Tilauksen palauttamisen vaikutukset

Jos peruutat tilauksen, palautamme kaikki saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset. Suoritamme rahojen palautuksen sillä maksutavalla, jota käytit maksaessasi.

Lunastamaton paketti

Tavaran noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseen. Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 20 euroa, joka pidätetään palautettavasta kauppasummasta. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista. Huolehdi siis että noudat pakettisi ajoissa ettei paketti palaudu turhaan. 

Postipakettien säilytysajat palvelupisteessä ja automaateissa

2 päivää: Lähilokerossa oleva lähetys

7 päivää: Paketit Postin palvelupisteestä ja automaateissa Perille toimitettavat paketit ja kuljetusyksiköt, jotka on yritetty jakaa vastaanottajalle


Myöhästynyt toimitus

Mikäli toimitus on myöhästynyt asiakkaan kannalta merkittävällä tavalla, on hänellä oikeus purkaa sopimus ilman lisämaksua. Mikäli myöhästyminen johtuu Herkkutukusta riippumattomista syistä, ei Herkkutukku vastaa myöhästymisestä, eikä se ole velvollinen tarjoamaan vahingonkorvausta tai hyvitystä, ellei siitä ole erikseen sovittu osapuolten kesken tai ellei voimassa oleva laki niin velvoita.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai sinulle on toimitettu väärä tuote, olethan meihin yhteydessä sähköpostitse info@herkkutukku.fi tai soittamalla 010-387 4870.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.